Usługi

Usługi Biura Rachunkowego

Księgi rachunkowe

  • Tworzenie Planu kont indywidualnie pod potrzeby firmy
    Wspólnie uzgadniamy i doradzamy wariant rachunku zysków i strat w zależności od potrzeb informacyjnych i zarządczych firmy.
    Istnieje również możliwość dostosowania planu kont do celów kontrolingowych. Analizując działalność firmy proponujemy jak najlepsze warianty rozwiązań, usprawniające procesy informacyjne i decyzyjne
  • Tworzenie polityki rachunkowości
  • Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • Dekretacja dokumentów
  • Uzgadnianie kont rozrachunkowych, monitoring płatności
  • Zestawienie obrotów i sald
  • Prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży vat
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • Prowadzenie ewidencji wyposażenia
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych
  • Sporządzenie sprawozdania rocznego, a na życzenie klienta sprawozdań kwartalnych, miesięcznych
  • Sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego
  • Reprezentowanie Klienta przed U.S. i ZUS
  • Archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy

Podatkowe księgi przychodów i rozchodów

  • Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • Księgowanie zdarzeń gospodarczych w PKPiR
  • Prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • Prowadzenie ewidencji wyposażenia
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych
  • Sporządzenie zeznania rocznego
  • Przygotowywanie bilansów
  • Reprezentowanie Klienta przed U.S. i ZUS
  • Archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy

Ewidencje podatkowe ryczałtu ewidencjonowanego

  • Sprawdzenie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • Zapis przychodów w ewidencji sprzedaży
  • Wyliczenie zobowiązania podatkowego
  • Prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupów VAT
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • Prowadzenie ewidencji wyposażenia
  • Sporządzenie zeznania rocznego
  • Reprezentowanie Klienta przed U.S. i ZUS
  • Archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy

 

Kadry i Płace

Dokumentacja i ewidencja personalna pracowników

  • Prowadzenie akt osobowych
  • Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (min. umowa o pracę, wypowiedzenie, świadectwo pracy, inne)
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej potwierdzania obecności oraz absencji pracowników
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy
  • Sporządzanie harmonogramów czasu pracy
  • Sporządzanie regulaminów wewnętrznych pracodawcy (regulamin pracy, regulamin wynagradzania, regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych)
  • Akta pracownicze przechowujemy w siedzibie firmy

Dokumentacja i ewidencja związana z umowami o pracę

  • Sporządzenie listy płac
  • Prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych
  • Listy płac wraz z dokumentami płacowymi przechowujemy w siedzibie firmy

Dokumentacja umów-zleceń i umów o dzieło

  • Prowadzenie ewidencji podatkowej zleceniobiorców
  • Przygotowywanie umów zleceń / o dzieło
  • Sporządzenie listy płac umów-zleceń / o dzieło
  • Sporządzenie deklaracji podatkowych
  • Listy płac wraz z dokumentami płacowymi przechowujemy w siedzibie firmy

Prowadzenie dokumentacji ZUS

  • Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS
  • Sporządzanie deklaracji ZUS
  • Prowadzenie dokumentacji zasiłkowej (zasiłek chorobowy, macierzyński, opiekuńczy)
  • Przygotowywanie raportów RMUA za okresy miesięczne
  • Wszelkie dokumenty do ZUS przekazujemy drogą elektroniczną z wykorzystaniem własnego podpisu elektronicznego